Login / Logout

06 531 91 237
×

Fout

Strange, but missing GJFields library for /www/plugins/content/autoreadmore/autoreadmore.php
The library should be installed together with the extension... Anyway, reinstall it: GJFields

In mijn vorige blog schreef ik het al, de komende blogs gaan over werken AAN je bedrijf. Hoe zet jij je bedrijf stevig neer en zorg jij ervoor dat je klanten jou weten te vinden? Als jij met de informatie uit mijn blogs aan de slag gaat, kun jij je bedrijf dit najaar een boost geven!

Het fundament van jouw bedrijf

De basis van je bedrijf bestaat uit drie pijlers die, wat mij betreft, onmisbaar zijn om je bedrijf goed in de markt te zetten en te laten groeien. Deze drie pijlers zijn het fundament van je bedrijf, de basis waar jij altijd op terug kunt vallen. Als jij dit helder hebt, kun je veel duidelijker zichtbaar worden en weet jij ook wat je moet doen om je bedrijf te laten groeien. En op momenten dat je twijfelt of niet weet of je een samenwerking moet aangaan of stilstaat met je bedrijf, kun je altijd hierop terugvallen.

1. Passie en missie
2. De doelen met en voor je bedrijf
3. Je ideale klant

1. Leef je passie, volg je missie

De vorige blog ging al over je passie en je missie. Door je passie en missie op papier te zetten en door aan anderen te laten zien wat jouw unieke bijdrage is, zorg je ervoor dat je authentiek overkomt. Dan ben jij niet meer één van de velen maar dan ben jij onderscheidend. Als jij vertelt wie je bent en waarom jij doet wat je doet, ga jij de juiste klanten aantrekken!

2. Waar wil jij heen?

Wat zijn je dromen? Wat wil jij bereiken in deze wereld en met je bedrijf? Hoe ziet jouw droombedrijf er uit? Denk daar eens even 10 minuten over na. En dan gaat het niet alleen om geld maar ook om gezondheid, rust en vrije tijd. Schrijf het op, visualiseer het of maak een moodboard. Hoe zie jij jezelf over 5 jaar en hoe ziet je bedrijf er dan uit?

En wat zou je NU kunnen doen om daar heen te groeien?

De stip aan de horizon

Waarom is het opschrijven van je doelen zo belangrijk? Omdat je bij elke keuze die je moet maken, kunt kijken of het je naar je doel helpt en off het je naar die stip op de horizon brengt. Is het een samenwerking die je niet dichter naar je doel gaat brengen of is het een product dat niet bij je doelbedrijf past? Doe het dan niet. Gebruik die tijd die je dan overhoudt om AAN je bedrijf te werken zodat jij je doelen gaat halen.

Rond jij dit jaar succesvol af?

Zet je doelen op papier voor het laatste kwartaal van dit jaar. Dit is een overzichtelijke periode waarin nog heel veel kan gebeuren. Dit laatste kwartaal, kun jij nog gaan knallen! Echt! Misschien gingen de afgelopen kwartalen al heel goed en kun je dit laatste kwartaal nog net even iets meer doen en zo het jaar succesvol afronden. Maar misschien gingen de afgelopen kwartalen niet zo goed, dan is het NU de tijd om aan de slag te gaan.

Dus pak pen en papier en schrijf eens op hoeveel jij dit kwartaal nog wilt omzetten. Hoeveel klanten heb jij daarvoor nodig? Hoe vaak moet jij je product verkopen? Zijn dit alleen nieuwe klanten of heb je ook een actie voor je bestaande klanten? Jij kent hen, jij weet wat ze nodig hebben. Zij weten wat jij kunt en dat jij goed bent in je werk. Creëer daarom ook een aanbod voor je bestaande klanten en bel ze op.

Maak een weekplan

Maak dan de volgende stap in je plan, hoeveel klanten zijn dat per maand? En hoe ga jij die klanten bereiken? Ga je bloggen, Facebooken, een Webinar geven, veel netwerken, ga je mensen bellen? Maak daar een weekplan voor. In dat weekplan schrijf je op hoeveel tijd je gaat besteden aan het vinden van jouw nieuwe klanten. Wees niet bang om duidelijke aantallen op te schrijven. Bijv. deze week bel ik 5 potentiele klanten. Of deze week zet ik 3 keer iets op Facebook.

Daarnaast schrijf je ook op hoeveel tijd jij voor jezelf vrijmaakt. Want goed voor jezelf zorgen is ook belangrijk, jij bent tenslotte ook je bedrijf. Schrijf alles op en commit jezelf hieraan. Ga hier het laatste kwartaal mee aan de slag en je zult merken dat het je bedrijf naar de next level helpt!

Echt aan de slag?

Wil je hier echt mee aan de slag en wil je niet wachten op mijn blogs? Wil je aan de slag en het laatste kwartaal echt een boost geven? En wil je daarnaast persoonlijke begeleiding van mij? Waarin ik met je ga kijken wat er bij jou past en ik de stok achter je deur word zodat jij ook echt stappen gaat maken? Als je voelt dat het NU tijd is om niet meer alleen te denken maar juist te gaan DOEN, weet dat ik je dolgraag help!

Kies dan voor een traject met mij.

Ga aan de slag en kies voor een traject met mij. Samen gaan we er dan voor zorgen dat je bedrijf gaat groeien, dat jij meer klanten krijgt en meer omzet genereert. Daarnaast leer jij hoe jij zichtbaar kunt zijn op jouw manier. Jij leert hoe jij makkelijk nieuwe klanten aantrekt!

Er zijn 3 pakketten waar je uit kunt kiezen: online training (basis, zelfstudie en 2x 1 op 1 gesprek met mij), Groepstraject (met een groep van andere ondernemers, 5 modules en persoonlijke begeleiding) en individuele coaching (1 op 1 aan de slag met veel persoonlijke begeleiding van mij en 6 modules).

Maak jezelf krachtig en overtuigend zichtbaar!

In de training ga jij van BINNENUIT aan jouw droombedrijf werken. Zodat jij onderscheidend, krachtig en overtuigend naar BUITEN treedt en zichtbaar wordt voor je klanten. We kiezen de manier die bij jou past zodat je met zelfvertrouwen en overtuigingskracht in gesprek komt met je ideale klant. En je hoeft dan niet meer te verkopen, je gaat je klanten adviseren.

We gaan stapsgewijs aan het fundament bouwen zodat jij straks een bedrijf hebt dat staat als een huis. Dit fundament geeft je richting en zorgt ervoor dat jij weet wat je moet doen om nog verder te groeien!
Meer informatie? Stuur een mail naar en ik neem zsm contact met je op!